کانون قرآنی-فرهنگی ولیعصر(عج)

فعالیت های قرآنی و مذهبی در جمعی صمیمی

کانون قرآنی-فرهنگی ولیعصر(عج)

فعالیت های قرآنی و مذهبی در جمعی صمیمی

یک کلاغ چهل کلاغ

یا من قوله حق

اواخر ماه مبارک رمضان، یک شب، شایع شد که ماه را دیدهاند و فردا عید فطر است.

-کی دیده؟

-از کرمانشاه زنگ زدهاند.

-در کرمانشاه کی دیده؟

- مردم فلان محله.

قاصد فرستادیم از نزدیک تحقیق کند. گفتند نمازگزاران فلان مسجد دیدهاند. رفتند به آن مسجد. مردم گفتند ما از خادم شنیدیم که ماه دیده شده!

خادم را پیدا کردند، کور بود!

پیامبر اکرم(ص) فرمود: «برای دروغگویی، تو را همین بس که هر چه میشنوی بازگو کنی.»

 (تنبیه الخواطر ج2 ص122)

یا من وعده صدق

نظرات 1 + ارسال نظر
صادق چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:46 ب.ظ http://casio.blogsky.com

سلام

من می تونم خیلی سریع برای وبلاگت لوگو بسازم هیچ پولی هم نمی گیرم ولی یه شرطی داره که بیای تو وبلاگ من با وبلگ من آشنا بشی راهنمای ثبت نام رو بخونی و ثبت نام کنی . فقط همین . راهنما رو بخون ثبت نام کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد