کانون قرآنی-فرهنگی ولیعصر(عج)

فعالیت های قرآنی و مذهبی در جمعی صمیمی

کانون قرآنی-فرهنگی ولیعصر(عج)

فعالیت های قرآنی و مذهبی در جمعی صمیمی

شرکت در مراسم عزاداری بیت رهبری


قرار ما:

یکشنبه 89/2/26 ساعت 18:30 روبروی درب مسجد امام حسن مجتبی(ع)

هزینه اردو: رایگان

ساعت بازگشت: 11:30 شب

در ضمن به دلیل همین برنامه، جلسه امیرالمومنین(ع) این هفته تشکیل نمیشود.


بازدید از نمایشکاه کتاب

قرار ما:

پنجشنبه 89/2/23 ساعت 16 روبروی درب مسجد امام حسن مجتبی(ع)

ساعت بازگشت: 10 شب

هزینه اردو: 1500 تومان

راستی فاطمیه نزدیک است

زیر باران دوشنبه بعد از ظهر
اتفاقی مقابلم رخ داد

وسط کوچه ناگهان دیدم
زن همسایه بر زمین افتاد

سیب ها روی خاک غلطیدند
چادرش در میان گرد و غبار

قبلا این صحنه را...نمی دانم
در من انگار می شود تکرار

آه سردی کشید، حس کردم
کوچه آتش گرفت از این آه

و سراسیمه گریه در گریه
پسر کوچکش رسید از راه

گفت: آرام باش! چیزی نیست
به گمانم فقط کمی کمرم...

دست من را بگیر، گریه نکن
مرد گریه نمی کند پسرم

چادرش را تکاند، با سختی
یا علی گفت و از زمین پا شد

پیش چشمان بی تفاوت ما
ناله هایش فقط تماشا شد

*

صبح فردا به مادرم گفتم
گوش کن! این صدای روضه ی کیست

طرف کوچه رفتم و دیدم
در و دیوار خانه ای مشکی است

*

با خودم فکر می کنم حالا
کوچه ی ما چقدر تاریک است

گریه، مادر، دوشنبه، در، کوچه
راستی! فاطمیه نزدیک است
حمیدرضا برقعی

فعالیت مجدد برنامه سالن فوتبال

به اطلاع میرساند از این هفته هر جمعه ساعت 15:30 برنامه سالن فوتبال برقرار خواهد بود.

آدرس سالن فوتبال جدید:

میدان بهرود - سالن فوتبال شهید لشکری