کانون قرآنی-فرهنگی ولیعصر(عج)

فعالیت های قرآنی و مذهبی در جمعی صمیمی

کانون قرآنی-فرهنگی ولیعصر(عج)

فعالیت های قرآنی و مذهبی در جمعی صمیمی

تعارف

یا من بطن فخَبَر

تعارف تا آنجا که به صورت تبادل عواطف واقعی و اظهار محبت باشد، خوب و مستحسن است، اما ملت‌هایی که رشد اخلاقی و اجتماعی ندارند، گرفتار انواع تعارف‌های دروغین می‌باشند، دونفر از آنها که همراه یکدیگر هستند و می‌خواهند به اتاقی وارد شوند یا از اتاقی خارج گردند مدتی با هم تعارف می‌کنند. در صورتی که هرکدام از آنها در دل خود از جلو افتادن دیگری ناراضی است! همچنین است تعارف‌هایی که بعضی میزبان‌ها نسبت به مهمانان می‌کنند، همه اظهارات بی‌روح و خشک، تصنع و ظاهرسازی است. این‌گونه تعارفات داخل در نفاق و دورویی است.

(مطهری، حکمت‌ها و اندرزها، ص286)

یا من علا فقَهَر

تغییر ساعت جلسه زین العابدین

از هم اکنون تا اطلاع ثانوی جلسات زین العابدین(ع) در ساعت 19 تشکیل خواهد شد. در ضمن تا قبل از ماه رمضان سالن فوتبال دایر می باشد.

جلسه امیرالمومنین(ع)

جلسه این هفته امیرالمومنین(ع) روز دوشنبه ۲۸ مرداد ساعت ۱۹ در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با موضوع مسائل اقتصادی برگزار میشود.

لغو اردوی شمال

به علت نرسیدن به حد نصاب لازم اردوی شمال لغو شد.

مردگان دروغگو!

یا من بطن فخَبَر

بهلول با چوب به قبرها می‌زد!

-چرا چنین می‌کنی؟

-صاحب این قبرها همه دروغگویند.

- چطور؟

- تا وقتی در دنیا بودند دائم می‌گفتند: باغ من، زمین من، اموال من و... ولی حالا همه را گذاشته‌اند و رفته‌اند. هیچ یک مال آنها نبود. ای دروغگوها!

یا من علا فقَهَر

تغییر برنامه اردوی شمال

تغییر زمان اردوی شمال:

زمان رفت: جمعه 25/5 ساعت ۷ صبح مقابل مسجد امام حسن مجتبی(ع)

زمان برگشت: دوشنبه 28/5 ساعت ۶ بعدازظهر

آمدن خود را تا حداکثر چهارشنبه 23 مرداد خبر دهید.

لغو سالن فوتبال این هفته

با توجه به اردوی شمال سالن فوتبال این هفته (جمعه ۲۵/۵) لغو شده است.

مبحث ایمان به غیب

مبحث ایمان به غیب که در روز شنبه 12 مرداد 87 توسط دکتر آجیلی ارائه شده است.

برای دانلود پس از زدن کلید زیر در صفحه جدید روی download کلیک نمایید:




ImanBeQeib.amr