کانون قرآنی-فرهنگی ولیعصر(عج)

فعالیت های قرآنی و مذهبی در جمعی صمیمی

کانون قرآنی-فرهنگی ولیعصر(عج)

فعالیت های قرآنی و مذهبی در جمعی صمیمی

اولین افطاری

به اطلاع کلیه اعضای کانون می رساند روز جمعه مورخ ۲۹/۵/۱۳۸۹ برنامه افطاری برادر بروجردی در پایگاه باب الحوائج برقرار می باشد.

محفل انس با قرآن

 

به اطلاع اعضای جلسه زین العابدین (ع)می رساند محفل انس با قرآن شامل قرائت، تفسیر و یک بحث پیرامونی هر روز  به مدت ۴۵ دقیقه پس از نماز ظهر و عصر توسط استاد ستوده و استاد علیزاده در مسجد امام حسن مجتبی(ع) تشکیل می شود. 

پیشنهاد ما این است که حتماْ در این محفل نورانی شرکت کنید.

نماز عشق

 

 

 

به اطلاع کلیه اعضای کانون می رساند روز سه شنبه مورخ ۲۶/۵/۱۳۸۹ برای شرکت در نماز جماعت ظهر و عصر ولی امر مسلمین به بیت معظمٌ له می رویم. 

 

موعد:۱۱-روبروی مسجد قدس

هیئت

 

به اطلاع کلیه اعضای کانون می رساند هر شب در ماه مبارک در مراسم سخنرانی حجت الاسلام پناهیان  در مصلای تهران شرکت می کنیم. 

 

موعد :۲۱:۳۰- مسجد امام مجتبی(ع)

تغییر ساعت جلسات

به اطلاع کلیه اعضای جلسات زین العابدین و باقر العلوم (ع) می رساند در ماه مبارک رمضان جلسات یک ساعت زودتر از موعد مقرر یعنی راس ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.

نماز ‌اله کلنگی!

رُوِیَ عَنِ الصّادق عَلیهِ السّلام قال:

إِذَا قَامَ الْعَبْدُ فِی الصَّلَاةِ فَخَفَّفَ صَلَاتَهُ قَالَ اللَّهُ تَبَارَکَ وَ تَعَالَى لِمَلَائِکَتِهِ أَمَا تَرَوْنَ إِلَى عَبْدِی کَأَنَّهُ یَرَى أَنَّ قَضَاءَ حَوَائِجِهِ بِیَدِ غَیْرِی أَمَا یَعْلَمُ أَنَّ قَضَاءَ حَوَائِجِهِ بِیَدِی[1]

ترجمه:

روایت از امام صادق صلوات الله علیه منقول است که حضرت فرمودند:

هرگاه بنده به نماز بایستد و نماز خود را سبک به جا آورد، خداوند خطاب به ملائکه می‌فرماید: آیا بندۀ من را نمی‌بینید؟ گویا اینطور فکر می‌کند که برآورده کردن احتیاجات او به دست غیر من است. آیا نمی‌داند که برآورده کردن احتیاجات او به دست من است؟

ادامه مطلب ...

گل کوچک

به اطلاع کلیه اعضا می رساند فردا جمعه مورخ ۵/۱۵ برای گل کوچک به پارک پرواز خواهیم رفت.


زمان و مکان قرار:۶:۳۰-روبروی مسجد امام حسن مجتبی(ع)

خاطره ای از شهید عباس بابائی در ایام سالگرد شهادتش

«دوره خلبانی ما در آمریکا تمام شده بود؛ اما به خاطر گزارش‌هایی که در پرونده خدمت من درج شده بود، هنوز تکلیفم روشن نبود و به من گواهی‌نامه نمی‌دادند.

یک روز به دفتر مسئول دانشکده، که یک ژنرال بود، احضار شدم. به اتاقش رفتم و احترام گذاشتم. از من خواست که بنشینم. پرونده‌ام روی میز بود. ژنرال آخرین کسی بود که باید نسبت به قبول یا رد شدنم اظهار نظر می‌کرد...

ادامه مطلب ...

اردو و سالن این هفته

به اطلاع کلیه اعضا می رساند اردوی پنج شنبه این هفته مورخ ۱۴/۵ و سالن فوتبال جمعه این هفته مورخ ۱۵/۵ لغو می باشد.