کانون قرآنی-فرهنگی ولیعصر(عج)

فعالیت های قرآنی و مذهبی در جمعی صمیمی

کانون قرآنی-فرهنگی ولیعصر(عج)

فعالیت های قرآنی و مذهبی در جمعی صمیمی

گفت و گوی من و تو

گفتم: خستهام

گفتی: لاتقنطوا من رحمه الله / از رحمت الهی ناامید نشوید. (زمر/53)

گفتم: هیچ کس نمیداند توی دلم چه میگذرد.

گفتی: ان الله یحول بین المرء و قلبه / خدا حائل بین انسان و قلبش است. (انفال/24)

گفتم: غیر از تو کسی را ندارم.

گفتی: نحن اقرب الیه من حبل الورید / ما از رگ گردن به انسان نزدیک تریم. (ق/16)

گفتم: ولی انگار اصلا من را فراموش کردهای.

گفتی: فاذکرونی اذکرکم / من را یاد کنید تا یادتان باشم. (بقره/152)

گفتم: تا کی باید صبر کرد؟

گفتی: و ما یدریک لعل الساعه تکون قریبا / تو چه میدانی شاید موعدش نزدیک باشد. (احزاب/63)

گفتم: نزدیکیات برای من کوچک خیلی دور است تا آن موقع چه کنم؟

گفتی: واتبع ما یوحی الیک و اصبر حتی یحکم الله / کارهایی که به تو گفتم انجام بده و صبر کن تا خدا خودش حکم کند. (یونس/109)

گفتم: تو خدایی، من بندهام و ظرف صبرم کوچک.

گفتی: عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم / شاید چیزی را دوست داشته باشید و به صلاحتان نباشد. (بقره/216)

گفتم: انا عبدک الضعیف الذلیل. اصلا چطور دلت میاد؟

گفتی: ان الله بالناس لرئوف الرحیم / خدا نسبت به همه مردم، نسبت به همه مهربان است. (بقره/143)

گفتم: اصلا بیخیال، توکلت علی الله.

گفتی: ان الله یحب المتوکلین / خدا آنهایی را که توکل میکنند دوست دارد. (آل عمران/159)

گفتم: خیلی چاکریم گفتی حواست را خوب جمع کن. «و من الناس من یعبد الله علی حرف فان اصابه خیر اطمان به و ان اصابته فتنه، انقلب علی وجهه خسر الدنیا و الآخره» / بعضی از مردم خدا را فقط به زبان عبادت میکنند. اگر خیری به شان برسد، آرامش پیدا میکنند و اگر امتحان شوند، رو گردان میشوند.

نظرات 2 + ارسال نظر
نازی چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ق.ظ

سلام، واقعا به این مطلب نیاز داشتم، واقعا ممنونم، فقط امیدوارم خودتونم عامل باشین.

بی پلاک پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام موفق وپایدار باشید
یا علی

بی پلاک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد