کانون قرآنی-فرهنگی ولیعصر(عج)

فعالیت های قرآنی و مذهبی در جمعی صمیمی

کانون قرآنی-فرهنگی ولیعصر(عج)

فعالیت های قرآنی و مذهبی در جمعی صمیمی

ستایش متقین

و من خطبته یصف فیه المتقین:

اذا زکی احد منهم خاف مما یقال له فیقول:

انا اعلم بنفسی من غیری،و ربی اعلم بی منی بنفسی! اللهم لاتواخذنی بما یقولون، واجعلنی افضل مما یظنون، واغفر لی ما لا یعلمون. 

قسمتی از خطبه متقین:

هر گاه یکی از آنان را بستایند، از آنچه در توصیف او گفته شد، در هراس افتاده می گوید:

" من خود را از دیگران بهتر می شناسم و خدای من، مرا بهتر از من می شناسد.بار خدایا! مرا بر آنچه می گویند محاکمه نفرما؛ و بهتر از آن قرارم ده که می گویند، و گناهانی که نمی دانند بیامرز!"

                         

           

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد