کانون قرآنی-فرهنگی ولیعصر(عج)

فعالیت های قرآنی و مذهبی در جمعی صمیمی

کانون قرآنی-فرهنگی ولیعصر(عج)

فعالیت های قرآنی و مذهبی در جمعی صمیمی

جلسه چهارم احکام بلوغ

تاریخ: ۸/۱۱/87 

باحث: آقای نوروزی

حجم: ۲.۵۸ مگابایت 

مدت زمان:۵۶ دقیقه 

برای دانلود دکمه زیر را فشار دهید و در صفحه جدید دکمه click here to download file را کلیک کنید:   

 Bolough4.amr 

قابل ذکر است که در این فایل خلاصه مطالب ۳ جلسه قبل نیز وجود دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
گیتی سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ق.ظ http://farhang-wa-jameeh.blogsky.com/

سلام دوست خوبم . ممنون از اینکه در مورد وبلاگم نظر دادید . راستش من آشنایی چندانی با وبلاگ نویسی ندارم . توصیه ی شما رو حتماً عمل می کنم و سعی می کنم بیشتر کار کنم . خوشحال می شم شما هم لطف کنید و اگر فرصت کردید کمکم کنید که وبلاگ رو بهتر کنم . ممنون . در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد